16 Haziran 2013 Pazar

2013-2014, 2013-2014 e kayıt, 2013-2014 kayıt yaptırmak, adres bilgileri, adresime göre hangi okula kayıt yaptırabilirim, Çocuğum Hangi okula kaydoldu, Çocuğum Hangi okula kaydoldu? Nasıl öğreneceğim? Çocuğumun ilköğretim kaydı hangi okula çıktı?, çocuğumu hangi okula kayıt yaptırabilirim, çocuğumu ilk okulu nasıl yazdıracağım, çocuğumu nasıl okula kaydettireceğim, çocuğumun kayıt sonucunu nasıl öğrenirim, e kayıt veli bilgilendirme, e okul, e okul giriş yöntemleri, e okul ilköğretim kayıt, e okul kayıt, e okul kayıt sonuçları, e okul lise kayıt, e okul liseye kayıt, e okul öğrenci kayıt, e okula giriş yapamayanlar, e okula kayıt, e-kayıt, e-KAYIT HAKKINDA SIKÇA SORULAN SORULAR, E-kayıt sonuçları, E-Kayıt sonucunu öğrenmek, e-kayt 2013, e-okul 2013, E-Okul Giriş, e-okul girişi için, e-okul grişinde sorun, e-okul nedir, E-Okul sistemi, E-Okul sistemi nasıl çalışı, E-Okul sistemi nasıl çalışır?, E-okul veli bilgilendirme sistemi, E-okul Veli Bilgilendirme Sistemi Neden Açılmıyor, e-okula nasıl giriş, ekayıt 2013, elektronik kayıt sonuçları, eokul giriş ne zaman, eokul karne notu öğrenme, hangi okula kayıt yaptıracağım, hangi okulakayıt yaptırabilirim, herhangi bir karışıklık çıkması durumunda, ilk okul birinci sınuf kayıt sonuçları, ilköğretim e-kayit sonuçlari, İlköğretim e-Kayıt Yerleştirme Sonuçları, ilköğretim internetten kayıt, ilköğretim kaydı yaptırma, ilköğretim kayıt, iLköğretim kayıtları ne zaman başlıyor, ilköğretim okullarına internetten nasıl kayıt yaptırılır, ilköğretimde internet üzerinden kayıt, İlkokul 1. Sınıflar, ilkokul birinci sınıf kayıt sonuçları nasıl yapılır, ilkokul kayıtları nasıl yapılır, internet, internet kaydı sonuçları, internet kayıt sonuçları, internet kayıt sonuçları nasıl öğrenilir, internet kayıt sonuçlarını nasıl öğrenirim, internet okul kaydı, internetten başvuru yapma, internetten form doldurulması, internetten kayıt yaptırma, internetten kayıt yaptırmak, internetten liselere kayıt yapmak, internetten nasıl kayıt yaptırılır, internetten öğrenci kaydı, internetten okul kaydı, internetten okul kayıt, kayıt için herhangi bir işlem gerekli mi, Kayıt işlemi için hangi evraklar gerekli, kayıt yenileme, Kayıtlar ne zaman başlayacak, Kesin kayıt için, key listesi, key ödemeleri, key sorgulama, kimlik sorgulama, MEB, meb e-kayit e-kayit, meb öğrenci kayit, milli eğitim bakanlığı öğrenci kayıtları, nasıl olacak, Nbsp, nternetten okul kaydı nasıl yapılır, öğrenci, öğrencimin kaydını nasıl öğrencem, okul adres bilgileri, okul kayıtları internetten nasıl yapılır, okula başvurulması, okula kayıt yaptırma, ön kayıt yaptırılması, Ulusal Adres Veri, Ulusal Adres Veri Tabanı, veli bilgilendirme sistemi, yeni

2013-2014 eğitim öğretim yılında 1. sınıfa yeni kayıt yaptıracak öğrencilerin internetten e-okul sistemi ile adrese bağlı kayıt işlemi yaptırmadan hangi okulda olduğunu öğrenebilirsiniz.
E-Okul Sistemi tarafından öğrenciler ikametgah adreslerine göre en yakın okullara internet kayıtları yapılacak.
Sistemde görünen öğrenciler okullara giderek kesin kayıtlarını yaptıraklar.
Aşağıdaki Adrese Tıklayarak Hangi okula kayıt yaptırmanız gerektiğini öğrenebilirsiniz…

E-Kayıt sonucunu öğrenmek için buraya tıklayınız.


İlköğretim 1. Sınıf Kayıt için Gerekli Belgeler>>>

- See more at: http://habergundemleri.blogspot.com/2013/06/internetten-1-sinif-kayt-okul-ogrenme-e.html#sthash.ePHd38UB.dpuf

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder