29 Aralık 2014 Pazartesi

Ağca: İtalya'ya terör amaçlı gitmedim

Papa'nın mezarını ziyaret etmek için İtalya'ya giden ve bu ülkede vizesiz giriş yaptığı için gözaltına alınan Mehmet Ali Ağca, Avukatı Mustafa Demirbağ aracılığıyla açıklamalar yaptı.
  • Giriş Tarihi : 29.12.2014 13:40:11
  • Güncelleme Tarihi : 29.12.2014 13:40:42
Papa'nın mezarını ziyaret etmek için İtalya'ya giden ve bu ülkede vizesiz giriş yaptığı için gözaltına alınan Mehmet Ali Ağca, Avukatı Mustafa Demirbağ aracılığıyla yaptığı açıklamada, "İtalya'ya benim yabancı servislerin yardımıyla girdiğimi iddia ediyorlar. Böyle bir şey yok. 34 yıl önce Roma'ya nasıl girdiysem, aynı şekilde girdim.Gerekirse Beyaz Saray'a da girerim, Pentagon'a da girerim. Terör amaçlı gelmedim" dedi.

"GEREKİRSE BEYAZ SARAY'A DA GİRERİM"

Avukat Mustafa Demirbağ, Roma'da gözaltında bulunan müvekkili Mehmet Ali Ağca'nın kendisini arayarak açıklamalarda bulunduğunu belirtti. Demirbağ'ın yazılı açıklamasına göre Ağca, şunları kaydetti:
"İtalya'ya benim yabancı servislerin yardımıyla girdiğimi iddia ediyorlar. Böyle bir şey yok. 34 yıl önce Roma'ya nasıl girdiysem, aynı şekilde girdim. 2011 yılında almış olduğum Türk pasaportumla Avusturya'ya gittim, oradan da Roma'ya geçtim. 2006 yılında cenaze törenine izin verilmediği için katılamadım. Amacım insani duygularla Papa'ya mezarı başında dua etmek ve çiçek bırakmaktı. Gerekirse Beyaz Saray'a da girerim, Pentagon'a da girerim. Terör amaçlı gelmedim, beni gözaltında tutuyorlar onu da anlamadım."

VİZESİZ GİRDİĞİ İÇİN GÖZALTINDA

Ağca'nın Avukatı Mustafa Demirbağ ise yaptığı açıklamada, "Ağca'nın durumu şu anda belirsizliğini koruyor. Bizim anladığımız vizesiz girmesi nedeniyle gözaltında. Bunun da yaptırımı ülke dışına çıkarmaktır. Mehmet Ali Ağca Türk vatandaşıdır, resmi pasaportu da mevcuttur" dedi.
(sabah)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder