29 Aralık 2014 Pazartesi

Erdoğan 19 Ocak'ta 'nu toplayacak

Türk-İş ziyareti sonrası gazetecilere önemli açıklamalarda bulunan Cumhurbaşkanı Erdoğan 'Vesayetlerle hareket edecek bir cumhurbaşkanı değilim' dedi ve o tarihi açıkladı.
Erdoğan 19 Ocak'ta Bakanlar Kurulu'nu toplayacak
    • Giriş Tarihi : 29.12.2014 14:38:21
    • Güncelleme Tarihi : 29.12.2014 15:08:28
    Yunus Emre Arvas 

    , TÜRK-İŞ'i ziyaretinin ardından kendisini bekleyen gazetecilere açıklamalarda bulunarak gazetecilerin sorularını yanıtladı.

    Cumhurbaşkanı Erdoğan da oy kullandı

    Ziyaretine değinen Erdoğan 'Bunu aramızda konuştuk. Özellikle asgari ücret çalışmalarının yapıldığı son anlarda bakanımız ve hükümetimiz bunu bir an önce neticelendirerek şuana kadar yürüyen pozitif algının d evamını sağlarlar. Bugünkü ziyaretim benim daha önce Salih Bey'in döneminde başbakan olarak ziyaıretim olmuştu, şimdi Cumhurbaşkanı olarak ziyaret ettik verimli bir ziyaret oldu' dedi.

    Ulaştırma eski bakanı Binali Yıldırım'ın 5 Ocak'ta Erdoğan'ın 'na başkanlık yapacağı sorusu üzerine Cumhurbaşkanı Erdoğan 'Cumhurbaşkanı üzerinde kimse vesayet kurmaya kalkmasın. Ben seçim öncesi de belirtmiştim 'Alışılmayan bir cumhurbaşkanı olacağımı söylemiştim. 5 Ocak'ta değil, 19 Ocak'ta kabineyi toplayacağım ve başkanlık edeceğim. Bu da kimseyi rahatsız etmesin. Ben hükümeti güçlendirmeye hükümetin gücüne güç katmaya çalışan bir Cumhurbaşkanı olacağımı belirtmiştim. Böyle vesayetlerle hareket edecek değilim. Hükümetin başarılı olması, şahsımın başarılı olduğu anlamına gelmez. Yapacağımız çalışmaların da gayet başarılı olacağını düşünüyoruz' dedi.

    ERDOĞAN TÜRK-İŞ'İ ZİYARET ETTİ

    Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türk-İş'i ziyaret etti. Ziyaret sırasında Türk-İş Başkanı Ergün Atalay ve yöneticileri, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı kapıda karşıladı.

    Erdoğan gazetecilerin isteğini kırmayarak, kapıda poz verdi. Toplantı devam ederken Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik de Türk-İş'e geldi. Görüşme yarım saat sürdü.


    (sabah)

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder